NUOTOLINIS UGDYMAS


1-2 PAMOKA (05.04 – 05.08) – Sekvencija


Muzikos šalyje viskas nuostabu. Nuostabu ir tai, kad muzikos garsų gyvenimas stebėtinai primena žmonių gyvenimus.

Pakalbėkime apie vieną ryškiausių melodijos plėtojimo būdų – sekvenciją, kuri vis kažkur skuba, laipteliais aukštyn arba žemyn.

1. Sukurkime žodinį motyvą, pvz.: šiandien gera man! Suteikime muzikinę išraišką šiems žodžiams:

2. Pasiūlyk ir užrašyk savo variantą:

Ar pastebėjote nedidelės melodinės atkarpėlės perkėlimą aukštyn? Tai – sekvencija, kuri gali kilti ir

3. Solfedžiuokite, suraskite ir pažymėkite sekvenciją:

4. Susipažink su nauja daina, solfedžiuodamas melodiją, surask sekvencijas:

Dirbai šauniai, todėl nusipelnei perskaityti šias linksmas istorijas.

1. Berniukas nori groti gitara. Mokytoja sako:

  • Bet tu gi neturi klausos!

Berniukas:

  • Bet aš nesiruošiu klausyti. Aš noriu groti.

2. Kaip vadiname žmogų, kuris rašo operas? – klausia muzikos mokytoja.

  • Operatorium! – nedvejodamas sako Jonukas.

S V A R B U:

Laukiu informacijos, kaip tau sekėsi, kas pavyko, o kur dar reikia pasitarti. Pasidalink tau patogiu būdu – žinute ar el. laišku.


Savivaldybės biudžetinė įstaiga
"Kauno 1-oji muzikos mokykla"

Visos teisės saugomos © 2024

Tel: +370 37 422 834
Faksas: +370 37 422 834
Adresas: J. Gruodžio g. 25, LT-44289, Kaunas
Įmonės kodas: 190144649
El. Paštas: info@pirmamuzikos.lt

"... ir tik muzika suteikia gyvenimui spalvas" - Anonimas