Muzikos šalyje viskas nuostabu. Nuostabu ir tai, kad muzikos garsų gyvenimas stebėtinai primena žmonių gyvenimus.
Pakalbėkime apie vieną ryškiausių melodijos plėtojimo būdų – sekvenciją, kuri vis kažkur skuba, laipteliais aukštyn arba žemyn.
1. Sukurkime žodinį motyvą, pvz.: šiandien gera man! Suteikime muzikinę išraišką šiems žodžiams:
2. Pasiūlyk ir užrašyk savo variantą:
Ar pastebėjote nedidelės melodinės atkarpėlės perkėlimą aukštyn? Tai – sekvencija, kuri gali kilti ↑ ir ↓
3. Solfedžiuokite, suraskite ir pažymėkite sekvenciją:
4. Susipažink su nauja daina, solfedžiuodamas melodiją, surask sekvencijas:
Dirbai šauniai, todėl nusipelnei perskaityti šias linksmas istorijas.
1. Berniukas nori groti gitara. Mokytoja sako:
Berniukas:
2. Kaip vadiname žmogų, kuris rašo operas? – klausia muzikos mokytoja.
S V A R B U:
Laukiu informacijos, kaip tau sekėsi, kas pavyko, o kur dar reikia pasitarti. Pasidalink tau patogiu būdu – žinute ar el. laišku.
Savivaldybės biudžetinė įstaiga
"Kauno 1-oji muzikos mokykla"
Visos teisės saugomos © 2024
Tel: +370 37 422 834
Faksas: +370 37 422 834
Adresas: J. Gruodžio g. 25, LT-44289, Kaunas
Įmonės kodas: 190144649
El. Paštas: info@pirmamuzikos.lt
"... ir tik muzika suteikia gyvenimui spalvas" - Anonimas