Šiame puslapyje yra talpinama informacija apie Kauno 1-osios muzikos mokyklos veiklos kokybės įsivertinimus bei jų rezultatus.
2024 METŲ KAUNO 1-OSIOS MUZIKOS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮVERTINIMO TYRIMAS
„Kauno 1-osios muzikos mokyklos ugdymo(si) aplinkų ir koncertinės veiklos organizavimo ryšys: tėvų lūkesčiai ir dalyvių įsitraukimo skatinimo galimybės“
ĮSIVERTINIMO TYRIMO ATLIKIMO KONTEKSTAS IR TIKSLAI:
Kauno 1-osios muzikos mokykla kasmet vykdo veiklos kokybės įsivertinimus, siekdama užtikrinti mokyklos ugdymo veiklų kokybę bei atitikimą ugdytinių ir jų šeimų poreikiams. 2024 metų įsivertinimo tyrimo centre atsidūrė ugdymo(si) aplinkos ir jų sąveika su koncertine veikla – svarbia ir neatsiejama muzikos mokyklos veiklos dalimi⁕. Tyrimo poreikį inspiravo ankstesnių apklausų duomenys bei tėvų išreikšti nusiskundimai dėl ribotų vaikų galimybių aktyviai dalyvauti koncertuose. Siekta suprasti tėvų lūkesčius, įvertinti mokinių ir mokytojų patirtis bei numatyti būdus koncertinės veiklos stiprinimui.
PROBLEMOS AKTUALUMAS:
Muzikos mokyklos mokinių tėvai pažymėjo, kad jų vaikams nepakanka galimybių dažniau dalyvauti koncertuose ar šie dalyvavimai nėra pakankamai intensyvūs. Šis aspektas buvo siejamas su mokyklos ugdymo(si) aplinkų organizavimu ir menku mokinių bei tėvų įtraukimu į koncertinių erdvių kūrimą. Atsižvelgiant į tai, buvo pasirinkta ištirti ryšį tarp ugdymo(si) aplinkų organizavimo ir koncertinės veiklos, siekiant rasti sprendimus.
ĮSIVERTINIMO TYRIMO DALYVIAI:
Tyrime dalyvavo trys respondentų grupės:
Iš viso: 531 respondentas.
ĮSIVERTINIMO TYRIMO TIKSLAI:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO UŽDAVINIAI:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO REZULTATAI:
Mokinių apklausos rezultatai
Dalyvavimas koncertuose:
Pasitenkinimas koncertine veikla:
Erdvės ir infrastruktūra:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO REZULTATAI:
Tėvų apklausos rezultatai
Lūkesčiai dėl koncertų:
Pasitenkinimas organizacija:
Erdvės ir techninė bazė:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO REZULTATAI:
Mokytojų apklausos rezultatai
Ugdymo(si) aplinkų įtaka:
Mokinių įtraukimas:
MOKYTOJŲ REKOMENDACIJOS:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO IŠVADOS:
ĮSIVERTINIMO TYRIMO REKOMENDACIJOS:
Remiantis veiklos kokybės įvertinimo tyrimo rekomendacijomis, 2024-2025 mokslo metų II pusmetį muzikos mokykla organizuos šiuos seminarus, siekiant, kad pagerėtų mokinių motyvacija ir įsitraukimas, mokinių tėvai jaustųsi labiau įtraukti ir bendradarbiaujantys koncertinėje muzikos mokyklos veikloje, kad muzikos mokyklos koncertinės veiklos kokybė ir dažnumas taptų aiškiai struktūruoti tiek muzikos mokyklos mokytojų bendruomenei tiek patiems mokiniams ir jų tėvams:
2025-02-17 SEMINARAS
„Motyvuoti mokinius įgalintas mokytojas: Misija (ne)įmanoma?”
Lektorė prof. dr. Saulė Raižienė – Socialinių mokslų (psichologija) daktarė, Vilniaus universiteto Psichologijos instituto profesorė, turinti ilgametę patirtį atliekant raidos ir edukacinės psichologijos tyrimus, kuriuose nagrinėja vaikų ir paauglių optimalaus funkcionavimo veiksnius. Jos pastarųjų metų tyrimai yra skirti mokinių akademinės motyvacijos ir savireguliacijos mechanizmų aiškinimui, didelį dėmesį skiriant motyvacinės aplinkos kūrimui edukaciniame procese.
2025-02-10 SEMINARAS
„Mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas: iššūkiai ir sprendimai”
Lektorius Evaldas Karmaza – Psichologas, pedagoginės psichologijos magistras, lektorius, Lietuvos psichologų sąjungos ir Europos psichodramos instituto narys. Jis specializuojasi psichodramos terapijoje ir turi daugiau nei 15 metų darbo patirtį su vaikais bei paaugliais. Lektorius veda paskaitas ir seminarus mokiniams, mokytojams bei tėvams, nagrinėdamas temas, susijusias su savikontrolės ugdymu, saviverte, motyvacija ir patyčių prevencija.
2025-04-08 SEMINARAS
„Džiaugsmas pedagogo darbe”
Lektorius Žilvinas Beniušis – Teatro ir televizijos aktorius bei režisierius. Verslo mokymų įmonės „Grand Partners” ugdymo partneris. Organizacijos RAUDONOS NOSYS Gydytojai-klounai aktorius ir mentorius. Lietuvos Muzikos ir Teatro Akademijos lektorius. Vilniaus miesto vicemerės patarėjas švietimo ir kultūros klausimais. Teatro studijos „Ko tu nori?” vadovas.
Seminarai organizuojami bendradarbiaujant su Kauno rajono švietimo centru.
2024 METŲ KAUNO 1-OSIOS MUZIKOS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮVERTINIMO TYRIMO APKLAUSŲ REZULTATAI:
⁕ 2024 metų Kauno 1-osios muzikos mokyklos veiklos kokybės įvertinimo tyrimas atliktas darbo grupės, sudarytos 2024 m. rugsėjo 9 d. įsakymu nr. 1.3-V-292. Darbo grupės primininkas – Domantas Milius (direktoriaus pavaduotojas ugdymui). Darbo grupės nariai – Rasa Derbutienė, Agnė Sipavičienė, Monika Drevininkienė (direktoriaus pavaduotojos ugdymui), Jolanta Snudaitienė (direktoriaus pavaduotoja ūkio reikalams).
⁕ Remiantis 2019 m. kovo 28 d. Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymo dėl neformaliojo vaikų švietimo ir jo teikėjų veiklos kokybės užtikrinimo metodikos patvirtinimo Nr. V-342 antrame priede pateiktomis sritimis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo modelį sudaro keturios vertinimo sritys, susijusios priežastiniais ryšiais:
Pirmoji sritis – rezultatai – yra svarbiausias mokyklos veiklos kokybės požymis. Vertinant šią sritį, siekiama išsiaiškinti, kas pasiekiama ugdant kiekvieną mokinį ir kokie yra apibendrinti mokyklos veiklos rezultatai, taip pat suvokti rezultatų kaitą – mokinio ir mokyklos pažangą.
Antroji sritis – ugdymas(is) ir mokinių patirtys – lemia ugdymo rezultatus dviem ugdymo proceso aspektais: formaliuoju ugdymu ir visu mokykliniu gyvenimu, visomis mokykloje ar mokyklai organizuojant įgyjamomis mokinių patirtimis, įskaitant mokyklos kultūros poveikį („paslėptoji ugdymo programa“). Vertinant šią sritį, siekiama išsiaiškinti, kaip planuojamas ir organizuojamas ugdymas ir ką mokykloje patiria mokiniai.
Trečioji sritis – ugdymo(si) aplinkos – akcentuoja fizinių ir virtualių mokymosi aplinkų reikšmę ugdymui. Vertinant šią sritį, pabrėžiamas aplinkų kūrimo ir ugdymo ryšys, ugdymo proceso dalyvių įtraukimas į erdvių bendrakūrą. Vadovaujamasi atviros mokyklos, „mokymosi be sienų“, neformalių mokymosi bendruomenių ir nuolatinio mokymosi idėjomis.
Ketvirtoji sritis – lyderystė ir vadyba – akcentuoja, kiek nuosekliai ir darniai veikia visa mokyklos bendruomenė, siekdama mokinių mokymosi pažangos ir pasiekimų ir asmenybės brandos (ūgties). Vertinama, kaip mokyklos bendruomenėje susitariama dėl veiklos perspektyvos, kokiomis nuostatomis grindžiama bet kuri vykstanti veikla, kaip siekiama asmeninio profesinio meistriškumo.
Savivaldybės biudžetinė įstaiga
"Kauno 1-oji muzikos mokykla"
Visos teisės saugomos © 2025
Tel: +370 37 422 834
Faksas: +370 37 422 834
Adresas: J. Gruodžio g. 25, LT-44289, Kaunas
Įmonės kodas: 190144649
El. Paštas: info@pirmamuzikos.lt